Humac CarePack dækker både tekniske nedbrud og alle små og store uheld
Hvad gør I når en medarbejder taber sin iPhone, vælter kaffe over sin Macbook eller smadrer skærmen på sin iPad?
Med en Humac CarePack aftale kan I sikre at IT-budgettet ikke løber løbsk og at jeres medarbejdere kun får et minimalt ophold i sit arbejde, når der sker fejl og uheld.
Totaldækning
Vi dækker alle produkter fra 12 til 48 måneder (mobil max. 24 mdr.). Hermed kan I både tilpasse dækningen til jeres investeringshorisont og til de enkelte produkters risikoprofil.
Alle typer devices
Humac CarePack dækker både tekniske nedbrud og alle hverdagens små og store uheld - uanset om enheden benyttes på jobbet, i marken, hjemme privat eller på en rejse - og uanset om medarbejderen selv, eller f.eks. et barn er skyld i skaden.
Next day pick up
I får Single Point of Contact og kan anmelde fejl og skader 24/7. Enheden afhentes næste hverdag og returneres til jeres firma-adresse efter reparation – uden yderligere omkostninger!
Ingen selvrisiko
Der er ingen selvrisiko, uanset hvilken type fejl eller skade der sker. Ved totalskade fortsætter dækningen på den nye erstatningsenhed.
Total + |
Total |
Basis* |
|
---|---|---|---|
Udvidet produktgaranti |
• | • | • |
Single Point of Contact |
• | • | • |
Ingen selvrisiko |
• | • | • |
Funktionsfejl / tekniske nedbrud |
• | • | • |
Løbetider fra 1–4 år (iPhone max. 2 år) |
• | • | • |
Uheld ved tab, væske, skærmbrud osv. |
• | • |
|
Dækker erstatningsenhed |
• | • | |
Pickup & Return* |
• | • |
|
Indbrudstyveri (inkl. bilen) |
• |
|
|
Røveri (hele verden) |
• |
* Basis og Pickup & Return gælder ikke iPhones.