Reparation
Hvordan ser jeg status på min reparation
Ønsker du hjælp til en eksisterende reparation, eller du har spørgsmål vedrørende service på et Apple-produkt, anbefaler vi dig at kontakte Humac Kundecenter på telefon 70 21 53 53.
Søger du status på dit indleverede Apple produkt, så kan du finde svaret her. Vores teknikkere opdaterer løbende med seneste nye status i din sag.
Værd at vide
Man kan gøre meget for at forebygge skader på elektronik, men indimellem er uheldet ude, og så sker det alligevel, at tingene går i stykker. Der er heldigvis råd for at få styr på skaderne nemt og bekvemt. Er dit Apple Watch, din iPad, iPhone eller Mac gået i stykker? Så kan vi hos Humac tilbyde hurtig hjælp til dig. Du kan i alle vores butikker få hjælp og vejledning af vores kompetente medarbejdere samt lade dit Apple-produkt servicere på vores autoriserede værksteder.
Vi hjælper og servicerer gladeligt dit Apple-produkt uanset, hvor du har købt det – såfremt købskvittering kan fremvises. Kontakt din nærmeste Humac butik eller Humac Kundecenter på telefon 70 21 53 53 for mere information.
iPhone reparation
Der findes ikke elektronik, der er fejlfrit. Apples iPhones er ingen undtagelse. På trods af den generelt ekstraordinært gode kvalitet af Apples produkter, kan fejl og skader alligevel godt opstå. Når sådanne problematikker opstår, er der mange som stiller sig selv spørgsmålet – hvad gør jeg? Apple kan være en jungle at finde rundt i for folk, der ikke har en naturlig teknisk snilde eller indsigt. Derfor har Humac blandt andet gjort det til sin fornemmeste opgave at tilbyde certificeret Apple-support. De certificerede teknikere kan først og fremmest diagnosticere og herefter hjælpe med en reparation af din iPhone, så du igen kan komme i kontakt med omverdenen.
Vil du vide mere om diagnosticerings- og reparationsforløbet?
Vores reparationsflow er 1-4 Trin - læs mere her.
Sørg eksempelvis for at slå ”Find My iPhone” fra, så serviceværkstedet ikke skal bruge tid på det. Reparationerne indebærer for mange iPhone skærm reparation eller anden form for udskiftning af iPhone reservedele.
* Du skal være opmærksom på, at hvis du har købt en iPhone hos et teleselskab og ønsker at få det repareret under reklamationsretten, så skal du henvende dig til dit teleselskab.
Autoriseret Apple-serviceværksted
Hos Humac har vi et samarbejde med StayOnline, der har værksteder udstyret med den fornødne viden og alle de rette kompetencer til at kunne begå sig inden for Apples produktverden. Vi kan med andre ord, få dit produkt til at føles helt sprit nyt. Vi tager professionelt hånd om fejlfindingen og iPhone reparation på samme måde, som vi er ærekære omkring din oplevelse af vores service og slutproduktet.
Humac/StayOnline tilbyder en landsdækkende og autoriseret værkstedsservice, hvor alle medarbejderne har været igennem intensive uddannelsesforløb og certificeringer hos Apple. Alle værksteder har titlen Apple Authorized Service Provider (AASP). AASP er et flot kvalitetsstempel fra Apple, som vi er meget stolte af, for er der noget, som Apple har forstand på, så er det teknik af god kvalitet. Værkstederne tager sig af mange forskellige opgaver. Heriblandt diagnostik, reparation, installation, systemopdatering, opgradering og vedligeholdelse.
Vores reparationsflow foregår i 4 trin:
Gå til Step 1